Týchto pár riadkov venujem tým, čo tvrdia že v tomto štáte nič nefunguje. Ako mnohí asi viete, 18.12. som využil jeden pekný zákon a na adresu Všeobecnej zdravotnej poisťovne som odoslal žiadosť, ktorá obsahovala 8 otázok (pozrieť si ju môžete tu https://www.jangaso.sk/news/je-cas-povedat-dost/
A hoci mi ešte v ten deň prišla automatická odpoveď v nasledovnom znení:
„Dobrý deň, zaregistrovali sme Váš e-mail z oblasti zdravotného poistenia.
Bude vybavený zaslaním odpovede alebo bude preposlaný na riešenie príslušnému odbornému útvaru.
Vyjadrenie Vám zašleme v zákonom stanovenej lehote, najneskôr do 30 dní.
Aktuálne informácie nájdete na www.vszp.sk .
Vaše otázky Vám zodpovieme aj telefonicky v cene miestneho hovoru počas pracovných dní od 8:00 do 18:00 hod. na 0850 003 003 (zo zahraničia +421220817003) voľba číslo 1.
S pozdravom
Tím Call centra VšZP“
stalo sa niečo neuveriteľné. Už o tri dni som mal v schránke list od VŠZP. No po úvodnej eufórii prišlo sklamanie. Samozrejme, ten list sa tvári, že nemá s mojou žiadosťou nič spoločné. Bola to výzva pre občana, otroka systému, ktorý si neplní povinnosti… A v ktorej nechýbalo aj varovanie + na druhej strane listu bol rozpis nedoplatkov (za 3 mesiace). A zaplatenie podľa tejto výzvy nie do 30 dní (ako si berie VŠZP na vyjadrenie k otázkam nespokojného otroka), ale do 5!!! Samozrejme čisto čírou náhodou vznikla v ten istý deň, kedy do VŠZP dorazila aj moja žiadosť…
PS (špeciálne pre VŠZP): keď mi zodpoviete moje otázky, čo v preklade znamená, že dokážete, že doteraz ste so všetkými mojimi peniazmi narábali transparentne, hospodárne a efektívne a zároveň ma uistíte, že z mojich peňazí neskončí ani cent na platenie „pánskych huncútstiev“ ako sú súdne spory, zoštátňovanie poisťovní atď atď, tak potom Vám všetko mile rád uhradím. A nie do 5 dní, ale obratom! Takže čakám na tie odpovede…